
Descrierea Jobului
Responsabilitățile includ gestionarea înregistrărilor financiare și contabile, asigurând acuratețea și conformitatea acestora cu documentele justificative. De asemenea, vei organiza și arhiva documentele, menținând evidența operațiunilor financiare din cadrul companiei. Vei sprijini realizarea rapoartelor de management și vei coordona transmiterea documentelor între departamente. Dacă ai o atenție deosebită la detalii și te consideri meticulos, te invităm să aplici!
Ce căutăm
Candidatul ideal are minimum un an experiență în contabilitate, cunoștințe de Microsoft Word și Excel, și abilități de lucru cu software-uri contabile.
Căutăm o persoană dinamică, responsabilă și cu bune abilități de comunicare. Dacă ai studii superioare în domeniul financiar, este un avantaj.
Punctualitatea și discreția sunt, de asemenea, esențiale.
Ce oferim
- Salariu competitiv, în funcție de experiență
- Tichete de masă
- Program de lucru flexibil, cu opțiune de teleworking
- Posibilitatea de perfecționare și dezvoltare profesională
- Un mediu de lucru prietenos și un colectiv dinamic